Evenwichtiger en fitter leven? Bekijk onze kookboeken

Heeft u een klacht over uw behandeling?

Bent u niet tevreden over uw behandeling, laat het me dan weten zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Mochten we er samen niet uitkomen dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij het secretariaat van de MBOG, Postbus 510, 3500 AM  Utrecht. De MBOG heeft drie klachtenfunctionarissen: Marjon Middelkoop, Rian Bruijn van Dorst en Ans Noordmans. Een klachtenfunctionaris kan helpen om tot een goede oplossing voor beide partijen te komen. De klacht dient binnen 6 weken opgelost te zijn met een verlenging van 4 weken als daar redenen voor zijn die de zorgvuldigheid van afhandeling betreffen. Mocht de klachtenfunctionaris er niet in slagen om gezamenlijk tot een oplossing te komen, dan kan een cliënt een klacht indienen bij de Geschilleninstantie of het tuchtcollege van het SCAG. De cliënt dient hiervoor 50 euro te betalen. 

Voor meer informatie over de geschilleninstantie SCAG klik hier.

Vermindering van chronische  klachten?

Vermindering van chronische klachten?

Hoe dan?
Sinds ik glutenvrij en melkeiwitvrij eet, mag ik herstellen van mijn burn-out!

Sinds ik glutenvrij en melkeiwitvrij eet, mag ik herstellen van mijn burn-out!

Ervaringsdeskundige
Meer weten wat u zelf kunt doen?

Meer weten wat u zelf kunt doen?

Wat dan?
Naakthaver, een bijzonder product

Naakthaver, een bijzonder product

Naakthaver kopen
Geliefde, vóór alle dingen wens ik dat gij welvaart en gezond zijt, gelijk uw ziel welvaart.
Bijbel, derde brief van Johannes, vers 2

Contactgegevens

Openingstijden: dinsdag tot en met vrijdag vanaf 9.30 - 16.30 uur. Telefonisch spreekuur van dinsdag tot en met vrijdag van 8.30 - 9.30 uur. 

Moddergatsweg 2
7951 NN Staphorst 

0522 - 464 785

Aanmelden nieuwsbrief

Nieuwsbrief inclusief recept, ontvangen? Meld je aan!

Beroepsvereniging

lid van de beroepsvereniging MBOG
Kamer van koophandel 55786553
BTW-nr NL002163763B23