Sterk in oorspronkelijke voeding
Bekijk enkele recepten onlineHeeft u een klacht over uw behandeling?
Bent u niet tevreden over uw behandeling, laat het me dan weten zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Mochten we er samen niet uitkomen dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij het secretariaat van de MBOG, Postbus 510, 3500 AM Utrecht. De MBOG heeft drie klachtenfunctionarissen: Marjon Middelkoop, Rian Bruijn van Dorst en Ans Noordmans. Een klachtenfunctionaris kan helpen om tot een goede oplossing voor beide partijen te komen. De klacht dient binnen 6 weken opgelost te zijn met een verlenging van 4 weken als daar redenen voor zijn die de zorgvuldigheid van afhandeling betreffen. Mocht de klachtenfunctionaris er niet in slagen om gezamenlijk tot een oplossing te komen, dan kan een cliënt een klacht indienen bij de Geschilleninstantie of het tuchtcollege van het SCAG. De cliënt dient hiervoor 50 euro te betalen.
Voor meer informatie over de geschilleninstantie SCAG klik hier.